Preparació de proves d’accés a Grau Superior

DESCRIPCIÓ

Aquests estudis preparen per presentar-se a les proves d’accés als cicles de grau superior de formació professional, d’arts plàstiques i disseny i d’ensenyaments esportius. L’alumnat pot preparar la part comuna de la prova, la part específica, o totes dues.

AVANTATGES D’ESTUDIAR AL CFA PERE CALDERS

A la nota que treguis de la PROVA LLIURE, es suma un 20% de la nota obtinguda al CURS DE PREPARACIÓ. Per exemple, si treus un 6 de mitjana a les proves d’accés i un 8 de mitjana al nostre curs de preparació, pots accedir al CICLE FORMATIU amb un 7,6.

Un 90% de l’alumnat que estudia i finalitza el curs al nostre centre supera amb èxit la PROVA LLIURE. Cada trimestre fem un SIMULACRE: quan et presentis a la prova real ho faràs amb més confiança i seguretat!

Per ajudar-te a preparar la prova tindràs un tutor que t’ofereix una atenció personalitzada i un seguiment del curs. Tot l’equip docent tenim el mateix objectiu que tu: que aprovis la prova d’accés i que facis un CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR.

ACCÉS

Poden accedir a aquests estudis les persones que tinguin més de 18 anys o els compleixen durant l’any natural en què s’inicia la formació. Cal tenir en compte que per realitzar les proves d’accés als cicles formatius de grau superior s’han de tenir més de 19 anys o complir-los l’any natural en què es realitza la prova.

HORARI

L’horari presencial és de dilluns a dijous al matí. A més, hi ha una part online. Aquest és l’horari PROVISIONAL:

• 1 matèria específica a l’escola (2h presencials + 1h online)
  • 1 matèria específica a cursar a l’IOC (online) que gestionem des de l’escola.

MATÈRIES

CONTACTE

Reserva ja la teva plaça per al curs vinent!

Pots escriure al coordinador de l’ensenyament per correu electrònic:

Carlos Osma carlos@cfaperecalders.cat

CALENDARI