Visita Castell de Montjuïc

Volem que el nostre alumnat conegui bé la ciutat. Amb aquest objectiu vam preparar una visita al castell de Montjuïc amb els grups de castellà i de lectura de l’escola. La  guia ens va fer entendre bona part de la història de la ciutat. Per una estona vam reviure batalles contra la ciutat de Barcelona, vam sentir la fredor de les cel·les així com el sentiment d’impotència  d’alguns presoners que havien estat tancats tot i sent innocents.

Vam sentir el privilegi de visitar racons del castell als que habitualment no es pot accedir.

I, per suposat, vam fer de turistes gaudint de les espectaculars vistes de Barcelona i del Port que ens ofereix el castell.