Un Nadal diferent

Aquest curs, les mesures de prevenció ens han fet renunciar a la festa de Nadal, una de les festes més estimades a l’escola. Però no podíem deixar de col·laborar amb La Marató de TV3, com cada any, amb la venda de números per a la Rifa, sortejant un lot i una cistella nadalencs. Divendres 18, a les 10:30h vam fer el sorteig a l’Aula d’Autoformació, amb un grup d’alumnes com a testimonis.

Tot i que cap d’ells va ser l’afortunat de seguida es van donar a conèixer els números guanyadors i estem molt satisfets que ahir mateix ja vam poder entregar als guanyadors de la rifa a favor de La Marató de TV3, Juan Berral, de competic 2 vespre (el lot) i Antonia Rivero, de competic inicial matí (la panera) els seus premis nadalencs.

MOLTES GRÀCIES A TOT L’ALUMNAT PER PARTICIPAR!