Sortides de final de trimestre

Amb la Setmana Santa a tocar, diferents grups vam voler tancar el segon trimestre amb unes quantes sortides.

Com el tour en anglès pel barri gòtic que van fer els alumnes d’Anglès 2. Aquestes rutes ens permeten practicar la llengua d’una manera lúdica i alhora conèixer racons de Barcelona. Fa ja molts anys que fem aquest tipus de sortides, perquè son molt ben rebudes pels alumnes, que gaudeixen molt de poder practicar allò après a l’aula en un context distès i més informal.

També vam anar de visita al Caixafòrum, on vam poder veure dues exposicions: Mòmies d’Egipte: redescobrint sis vides, on a través d’una col·lecció d’objectes (provinents del British Museum) s’explora la idea de la momificació i s’analitza el testimoni de sis persones que van viure a l’antic Egipte. I a la mostra XIX, El segle del retrat, vam poder gaudir d’un conjunt de retrats (de la col·lecció permanent del Museo del Prado) d’artistes diversos del segle XIX, un dels períodes on el retrat va ser un fenomen de representació del canvi social que va suposar l’inici de l’individualisme i la modernitat.

I, per acabar, mostrar-vos la bonica passejada que vam fer pel barri gòtic de Barcelona, visitant carrerons i racons plens d’història de la Barcelona romana, romànica i gòtica, amb els grups de Català i de Preges (matí i tarda).