Sant Jordi 2022

Divendres durant tot el matí vam celebrar la diada de Sant Jordi. El temps ens va acompanyar en tot moment amb el sol que feia, tot decorat de roses de paper fetes pels alumnes, les novetats literàries que hem considerat més rellevants i, sobretot, tot estava ple de somriures…

La celebració va començar a les 10h sota el títol de “Roses i paraules” i es va fer la presentació de les novetats literàries a càrrec dels alumnes de GES1A. A continuació es va fer l’entrega de premis dels 3 concursos: del Certamen literari, del Concurs de fotografia i del Concurs de dibuix.

A les 11h vam fer una xocolatada i després vam tenir un espectacle de màgia a càrrec del Mag Koko. Va ser tota l’estona un no parar de riure!

Va estar genial i l’alumnat i els docents ho vam gaudir de veritat!