SANT JORDI 2021

El 23 d’abril celebrarem a l’escola la diada de Sant Jordi.

A les 12h, al pati de l’escola, es farà la dramatització “Explica’m un conte” per presentar les novetats literàries de la biblioteca de l’escola. A continuació, es lliuraran els premis del certamen literari i dels concursos de fotografia i dibuix.

Us animem a que participeu en els concursos. Enguany el tema serà “Històries de la pandèmia”. Us deixem les bases dels 3 concursos:

Pel que fa al LLIURAMENT I A LES AUTORITZACIONS tingueu en compte que:

1. Els treballs es lliuraran a secretaria fins dimarts 20 d’abril a les 20h.

2. El jurat estarà format per docents, alumnes i membres de la Junta de l’Associació d’Estudiants l’Illa.

3. El veredicte es farà públic el dia 23 d’abril durant l’acte de celebració de la diada de Sant Jordi i es lliuraran els premis als guardonats. El premi consisteix en un val de 50 € per gaudir d’un espectacle cultural o per comprar material (material de dibuix, fotogràfic o llibres)

4. Els autors i autores autoritzen a que les obres presentades al certamen puguin ser publicades en qualsevol mitjà escrit o digital de l’escola.

5. La participació al certamen implica l’acceptació d’aquestes bases.

US HI ESPEREM!