Sant Jordi 2019 al CFA Can Serra

26 d’abril.  A les 9 del matí ja estava tot preparat, un mar de llibres ens esperava…

Alumnes voluntaris de Preges i GES1 ens van presentar les novetats literàries de la Biblioteca teatralitzant fragments de les obres.

Després, amb molts nervis per part d’alguns participants, es van atorgat els premis dels certàmens: literari, fotografia i dibuix. Felicitats als guardonats!

També es va obsequiar a les tres persones que han llegit més llibres de la nostra biblioteca durant el segon trimestre.

No podia faltar la tradicional xocolatada al pati

I, per acabar, l’actriu Assumpta Mercader ens va oferir l’espectacle “Dones fosques” narrant llegendes d’arreu el territori que han perdurat durant segles.

Molt agraïts a tots i totes les que heu fet possible aquesta diada entranyable a l’escola: professorat organitzador, alumnat implicat en la teatralització, alumnat participant en els certàmens, membres del jurat… i també als que heu vingut a gaudir d’aquesta celebració!