Sant Jordi 2018

El cartell ja pintava bé!

I no va defraudar! La jornada  va començar amb l’espectacle “Un món de paraules” presentant les novetats bibliogràfiques de Sant Jordi de forma teatralitzada amb la presència de Pompeu Fabra.

Molt agraïts a l’alumnat i professorat que ha preparat aquesta lectura dramatitzada per tot el que ens han fet gaudir!!!

Vam continuar amb l’entrega de premis als guanyadors dels certàmens de literatura, fotografia i dibuix. Enhorabona als guanyadors i moltes gràcies als jurats i a la resta de participants!

Després vam agafar forces amb la tradicional xocolatada al pati de l’escola.

Abans del següent espectacle vam aprofitar per veure totes les novetats que han arribat a la biblioteca del centre.

I per acabar… l’espectacle “Sin venir a cuento” a càrrec del Rubén Martínez Santana.

En resum, un matí fantàstic! Gràcies a tots i totes per la vostra assistència i la vostra participació!!!