Reunió de delegats

El passat dilluns 25 de març estava convocada la primera reunió de delegats de curs; per primera vegada en format telemàtic, o més exactament en format híbrid, una clara mostra de com està funcionant aquest curs l’escola. Per tal de garantir la distància de seguretat sanitària, la reunió es va celebrar a l’aula d’autoformació del centre, amb alguns alumnes presents físicament i d’altres connectats des de casa seva. Va ser una experiència gratificant, tothom va fer el possible per ser-hi i valorem positivament l’experiència. Molt orgullosos de l’alumnat i la seva implicació. Entre tots, fem millor l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *