Projectes d’aprenentatge-servei

Ara que acaba el curs i és moment de valoracions, volem que quedi ben palesa la satisfacció que sentim per com veiem de consolidats els nostres projectes d’aprenentatge i servei.

“Coneguem el Parc de les Planes”

Podem dir que es tracta d’un projecte consolidat al centre, dirigit a GES1. Enguany, l’equip docent de GES1 i els alumnes han dedicat molts esforços a conèixer en profunditat el Parc de les Planes, a desenvolupar eines de comunicació i a elaborar jocs per poder fer de monitors ambientals a escoles de primària, esplais de l’entorn i a la residència de gent gran Francisco Padilla. Agrair a l’AMB, l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat i a Torre Barrina el recolzament en la formació de l’alumnat.

Vídeo Projecte Aprenentatge Servei – Coneguem el Parc de les Planes

“Barri camina”

Aquest projecte permet connectar el nostre alumnat amb les necessitats de l’entorn i els ofereix la possibilitat de donar-hi resposta des del voluntariat. Ens omple de satisfacció comprovar que aquest projecte ha estat l’inici, per alguns alumnes, de col·laboracions amb entitats del barri que s’allargaran en el temps i per d’altres l’empenta que necessitaven per orientar la seva formació professional en algun dels àmbits relacionats amb el projecte. Molt agraïts als voluntaris per la seves hores de dedicació!