Nadal a Can Serra

L’escola es vesteix de Nadal per viure aquests dies.

Com cada any, durant la festa de Nadal,  l’associació d’alumnes fa un sorteig d’una panera i un lot de Nadal. Els diners recollits són per fer una donació a la Marató de TV3.

Ja tenim el guanyador de la panera, però falta el del lot…Reviseu els vostres números!!!

Enguany la festa s’ha caracteritzat pel gran nombre d’actuacions. Moltes gràcies a tots i totes per contribuir a que tots passem una bona estona!!

Fins i tot el professorat ha actuat fent un karaoke. Amb un llenguatge que de forma voluntària vol ser no formal i amb la música de Peret, aquí teniu el resultat:

Can Serra és poderosa – Nadal 2017