MATRÍCULA CURS 2020-21

INFORMACIÓ ALUMNAT NOU

L’alumnat NOU que s’ha preinscrit al juny ha de venir a fer la matrícula del 2 al 9 de setembre. Recordeu que heu de portar:

• Original i fotocòpia de la targeta sanitària.
  • Fotografies tipus carnet:
      • 2 fotografies si sou de GES, del curs de preparació per a la prova d’accès a la universitat o del curs de preparació per a la prova d’accès a grau superior
      • 1 fotografia per la resta d’ensenyaments

Els alumnes nous de GES i d’anglès que heu de fer la prova de nivell recordeu que seran:

• Dimarts 8 de setembre a les 16h
    • Dimecres 9 de setembre a les 10h

INFORMACIÓ ANTIC ALUMNAT

L’antic alumnat de l’escola que ha confirmat, a través del seu tutor, que continuarà a l’escola el curs 2020-21, tindrà disponible la informació sobre quin dia es farà la tutoria inicial a partir del 2 de setembre. Us demanem que entre el 2 i el 9 de setembre informeu a l’escola per telèfon o bé de forma presencial que continueu interessats en mantenir la vostra plaça.

HORARI SECRETARIA

L’horari de secretaria del 2 al 23 de setembre serà:

• Dilluns, dimecres i divendres: de 10h a 13h
    • Dimarts i dijous: de 16h a 19h

A partir del dia 14 de setembre es podran matricular alumnes que hagin quedat en llista d’espera fins que quedin totes les places cobertes.