JORNADES D’ACOLLIDA I TUTORIA INICIAL CURS 2020-21

El CFA Can Serra torna a obrir les seves portes. Són temps estranys, plens d’incerteses. Estem treballant per obrir el centre amb les màximes garanties: prenent les mesures d’higiene recomenades, reestructurant grups per poder garantir la seguretat dins l’aula, adequant horaris per facilitar entrades i sortides… Estem convençuts que és el moment d’apostar per continuar oberts.

Els que us vau preinscriure al juny no oblideu que teniu fins el dia 9 de setembre per confirmar la matrícula. La resta que esteu interessats i no vau fer la preinscripció podeu passar per l’escola a partir del 14 de setembre.

L’horari de secretaria fins el 30 de setembre és:

• Dilluns, dimecres i divendres: de 10h a 13h
    • Dimarts i dijous: de 16h a 19h

Els alumnes del curs passat que vau fer la continuïtat recordeu informar al centre que encara continueu interessats en venir a l’escola.

Aquí teniu l’horari de les tutories d’inici de curs.

Us hi esperem!