INICI DE CURS 2022-23

Tornem-hi! Esperem que hàgiu gaudit de l’estiu i torneu amb moltes ganes de compartir aquest nou curs!

Què heu de fer aquests dies?

ALUMNAT NOU

Els que us vau preinscriure al juny no oblideu que teniu fins el dia 9 de setembre per confirmar la matrícula. Heu de portar:

• Fotocòpia de la targeta sanitària.
    • 2 fotografies mida carnet

La resta de persones que voleu venir a l’escola i no vau fer la preinscripció podeu venir a l’escola a partir del 12 de setembre per si queden places vacants de l’ensenyament en el que esteu interessats. En aquest cas heu de portar també la fotocòpia del DNI.

ALUMNAT ANTIC

Els alumnes del curs passat que vau fer la continuïtat en GES recordeu que teniu fins el dia 9 de setembre per confirmar la matrícula, altrament perdreu la plaça. Heu de portar el justificant de pagament del material.

L’horari de secretaria fins el 23 de setembre és:

• Dilluns, dimecres i divendres: de 10h a 13h
    • Dimarts i dijous: de 16h a 19h

La resta d’alumnat veniu directament a la tutoria d’inici de curs. Us compartim l’horari: