INICI CURS 2023-24

Final de vacances… Inici de curs. El reprenem amb moltes ganes, esperem que vosaltres també.

Què cal fer aquests dies?

ALUMNAT NOU

L’alumnat que es va preinscriure al juny ha de venir del 4 al 8 de setembre a confirmar la matrícula. Les places no confirmades en aquest termini s’oferiran a partir del 12 de setembre. Cal portar:

• Original i fotocòpia de la targeta sanitària.
        • 2 fotografies mida carnet

L’alumnat que no es va preinscriure al juny pot venir a l’escola per si queden places vacants de l’ensenyament en el que estan interessats. En aquests moments queden vacants en alguns ensenyaments com ara GES, curs de preparació a la prova d’accés a Grau Superior, curs d’accés a la Universitat per a més grans de 25/45 anys…  En aquest cas heu de portar a més a més l’original i la fotocòpia del DNI.

ALUMNAT ANTIC

Els alumnes que vau fer la continuïtat en GES recordeu que teniu fins el dia 8 de setembre per confirmar la matrícula, altrament perdreu la plaça. Heu de portar el justificant de pagament del material.

La resta d’alumnat veniu directament a la tutoria d’inici de curs. Us compartim l’horari:

—————————————————————————————————

Us recordem que l’horari de secretaria fins el 22 de setembre és el següent