Finalitzem el curs amb una comèdia :-)

El dijous 9 de juny, un grup d’alumnes del GES 2 de la tarda va finalitzar les classes assistint a la sala de teatre Flyhard de Barcelona. L’obra escollida es titula Pell Fina i tracta de tot allò que no estem preparats per dir ni per rebre. Dir la veritat està molt bé, però… què passa quan aquesta veritat ofèn? Cal dir-la? En clau d’humor, l’obra reflexiona sobre la nostra sinceritat.

Els alumnes van viure una experiència única ja que la dimensió de la sala permet tenir els actors actuant molt a prop, sense escenari, i per a només 40 espectadors. Tot un privilegi! La trama els va semblar divertidíssima i la interpretació va superar totes les expectatives. Com l’obra està protagonitzada pels millors actors de la comèdia actual en català, les rialles van ser contínues d’inici a fi!

Sens dubte, va ser una bona sessió de risoteràpia per a tots i una immillorable manera de clausurar el curs.