Festa final de curs

El curs escolar ja ha acabat, i ens acomiadem de tots vosaltres amb algunes imatges de la festa de final de curs, on ens ho vam passar molt bé!

Enguany ha estat el primer curs sota la nova direcció de la Carme Mestres, que va pronunciar unes paraules de benvinguda a l’inici de la festa.

Gràcies a tots els qui vau participar al Mercat Solidari portant objectes o bé comprant-ne. Vam recaptar 124€ !!!

Amb la vostra compra us podieu endur un sabonet fet a l’escola per les alumnes Puri Castillo i Josefa Olmedo, que durant les jornades d’intercanvi cultural amb els alumnes de segon curs de castellà, ens van ensenyar com es fa sabó tradicional!

El pica-pica va ser molt animat i variat, amb un munt de menjar que vam dur entre tots!

Enguany hem fet un homenatge a les dues alumnes més grans i sàvies de l’escola: la Ramona Camero i la Maria Mendoza. Els alumnes més joves de l’escola van ser els encarregats de fer-los l’entrega d’unes flors. Els seus professors van llegir un escrit recordant les trajectòries vitals de la Maria i la Ramona. Amb 95 anys d’edat, són tot un exemple de superació i de voluntat: no falten mai a classe! Us esperem a classe el proper setembre, Ramona i Maria!

El grup de Teatre va oferir-nos una “sorpresa”, escenificant una coreografia divertida i festiva que havien estat preparant durant el trimestre. Ja us van avisar que, el proper any, qui vulgui apuntar-s’hi s’ho passarà d’allò més bé!

El grup d’Anglès 3 va obtenir el seu diploma, ben contents d’haver acabat ja l’etapa!

Els alumnes de Competic 3 ja han finalitzat els seus estudis. Han estat anys d’aprenentatge constant i esforçat: l’enhorabona a tots i totes!

El grup de GES matí, recent graduats i ben contents d’haver acabat una etapa d’aprenentatge; queden, però, les amistats noves fetes a l’escola!

El grup de GES del torn de la tarda també va recollir els seus diplomes. Una etapa finalitza i ara en comenceu una de nova. Molta sort!

Moltes gràcies als col·laboradors/es que, amb la vostra tasca altruista, ajudeu tant els alumnes de l’escola!

I tot això amenitzat amb la música del notre alumne Eloy Bejarano. Moltes gràcies!!!!

Ha estat un molt bon any i us convidem a tornar el proper setembre, però ara us heu guanyat un merescut descans. Molt bon estiu!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *