Festa final de curs

I … el curs s’ha acabat! I és clar, s’ha de celebrar. Tothom col·labora en la preparació: guarnir el pati, muntar tendals per l’ombra, treure taules pel menjar, posar cadires per seguir l’acte, preparar el menjar i la beguda, la música…

L’acte central…la graduació dels alumnes de GES 2, COMPETIC 3 i ANGLÈS 3. FELICITATS!!!!

Novetats d’enguany? Des de la coordinació LIC es va promoure l’edició d’un llibre de receptes elaborat per alumnes de tota l’escola on queda palesa la diversitat d’origens a l’escola que, en particular, es manifesta també en la diversitat gastronòmica: “La volta al món en 80 receptes (o més)”. Durant la festa l’alumnat va poder comprar el llibre on apareixen les seves receptes. Fins i tot vam poder tastar alguns dels plats que apareixien al llibre.

També es van posar paradetes de jocs i de llibres per gaudir d’una estona de lecura a l’estiu. Vam sortejar una cistella estiuenca.

I, sobretot, vam passar una bona estona plegats!

BON ESTIU I FINS EL SETEMBRE!!!!