Festa cloenda “El barri camina”

Un any més, alumnat de l’escola ha participat en el projecte d’Aprenentatge i Servei “El barri camina”. Després d’unes jornades de formació, han fet pràctiques de voluntariat a l’esplai de Can Serra i a la residència de gent gran Francisco Padilla.

Ara que ja han acabat les pràctiques hem tancat el curs amb una festa al pati de l’escola. Tothom va contribuir en l’organització d’una cloenda en la que vam gaudir tots. Els usuaris de la residència van preparar uns poemes, els infants de l’esplai havíen preparat uns balls i, els alumnes de l’escola es van encarregar de preparar el berenar i jocs per petits i grans.