Exposició “Dones premis Nobel”

Com cada curs, des de fa ja uns quants, l’escola vol commemorar el 8 de març amb una exposició que mostri l’aportació de les dones en algun camp del coneixement científic, de les lletres o de les arts.Aquesta vegada us volem mostrar un recull de dones que han obtingut un dels màxims reconeixements, el Premi Nobel.

Fins l’any 2017 el premi ha estat atorgat a 844 homes, 49 dones i 24 organitzacions. La intenció d’aquesta mostra és valorar el treball d’aquestes dones i  posar en evidència aquesta gran desproporció, i fer-nos moltes preguntes.

És justament el que volem a l’escola, que SEMPRE us feu preguntes, que sigueu curioses… i que no pareu fins trobar una resposta. Entre totes segur que trobarem moltes respostes i farem visibles tantes dones valentes que ens han precedit.