CELEBRACIÓ DIADA DE SANT JORDI 2021 AL CFA CAN SERRA

Tot i que ja fa uns dies que vam celebrar la diada de Sant Jordi, volíem fer un recull de tot el que es va treballar a l’escola per mostrar-ho.

Des de molts dies abans, l’escola s’anava transformant, apareixien roses, punts de llibres, escrits per tot arreu… Es notava que aquest any, especialment, hi havia moltes ganes de celebrar-ho. I quan va arribar el 23 d’abril, l’escola estava guarnida com mai, des de la porta s’anunciava que era un dia ben especial, vestíbul, escales, a tot arreu hi havia Sant Jordi. El pati bullia preparant l’acte central de la diada, el primer acte d’escola des que va començar la pandèmia. Teló nou per l’escenari, cadires separades, taules amb llibres, punts de llibre i roses per tothom. I a les 12h, sota un dia preciós i assolellat,  va començar… Presentació, record per l’Arcadi Oliveres amb lectura de fragments del seu llibre, “Explica´m un conte”, teatralització d’escenes, amb participació de l’alumnat, dels llibres nous que s’han comprat per la biblioteca i entrega de premis dels certàmens.

Us deixem un resum de tot el que es va viure a l’escola aquells dies. Volem agrair a tot l’alumnat el seu entusiasme i la seva implicació gràcies als quals va ser una diada preparada per tots per gaudir tots.