Can Serra “posa’t guapa”

Tot i tenir un jardí ben maco, el pati de l’escola ja donava mostres dels 50 anys d’història i, més encara, després que l’alumnat pintés, el curs passat, el logo del 50 aniversari, un núvol de paraules i una frase motivadora en un dels murs.
La resta requeria molt més que una mica de pintura: la porta rovellada, el mur amb esquerdes… Gràcies a la col·laboració de l’Associació d’Alumnes del CFA Can Serra ha estat possible que un grup de pintors facin els treballs de rehabilitació i pintura. Dia a dia hem pogut veure el canvi i, la veritat és que, entrar a l’escola, fa goig!
I després del mur…. altra vegada el jardí! Us semblava maco? Doncs ara està espectacular… inspiració, creativitat, reciclatge, treball i …. aquí teniu alguna foto del “abans” i el “després”, tot i que us recomanem que vingueu a visitar-lo en directe, descobrireu algunes “sorpreses” amagades.