25 de novembre

Demà, 25 de novembre, és el Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones”.

La violència contra les dones no està confinada a una cultura, regió o país específic, ni a grups particulars de dones en la societat. Afecta famílies i comunitats de totes les generacions i reforça altres tipus de violència prevalents en la societat.

Des de l’escola, una vegada més, ens solidaritzem amb totes les persones que han patit qualsevol tipus de violència. Amb motiu del 25 de novembre ho fem especialment amb les dones.

Amb aquesta exposició al vestíbul volem contribuir a la visibilització d’aquest problema social i manifestem el rebuig que ens provoca tota violència.

Moltes gràcies a l’alumnat de Competic 3 pels seus cartells i per la seva ajuda en aquesta reivindicació.