Més enllà de l’aula… Un tercer trimestre ben complet!

Ara que tanquem el curs i tenim una estona per fer una mirada enrere, ens adonem que aquest tercer trimestre ha estat ben mogudet, hem aprofitat l’escola dins i fora de l’aula!I, què hem fet fora de l’aula?

Els grups de COMPETIC van fer una visita tecnològica al superordinador MareNostrum 5 i també van viure l’experiència immersiva del Bolero de Ravel, combinació de música i emocions!

Els grups de GES van visitar l’Oficina Jove, on els van orientar sobre el futur: estudis, beques, recursos… tot el que cal saber per continuar endavant amb bon peu. I els grups d’Accessos van aprofitar molt la visita al Saló de l’Ensenyament: una finestra oberta a totes les possibilitats formatives!

Els grups d’anglès van fer un “English Tour” per Montjuïc, Plaça Espanya i el MNAC (amb pràctica real, of course!). Els de castellà i els CFI van descobrir la Vila Vella de l’Hospitalet, i el grup de castellà 2 es va perdre, en el bon sentit,  pel casc antic de Barcelona.

El grup de CFI 3 va gaudir molt al Museu del Disseny. L’alumnat de català va voltar de valent: descobrint la Barcelona romana i gòtica, passejant per les Rambles i visitant llocs emblemàtics com el Palau de la Generalitat i l’Ajuntament. Autèntics experts en la ciutat! I tota l’escola vam tenir l’oportunitat de fer una visita guiada molt especial sobre les Dones filòsofes, una mirada diferent i inspiradora.

El més destacat… no hi ha gairebé ningú a l’escola que s’hagi quedat sense visitar la majestuosa Sagrada Família. Ja som gairebé guies oficials!

I al juny, per acabar, la “reina” de les sortides: l’excursió de final de curs, enguany a Tarragona! Passejada pel Pont del Diable, cultura, fotos, dinar i molta, molta calor!

I com no podia ser d’una altra manera, vam acabar el curs amb una gran festa! Graduacions, berenar, música, ball, agraïments als col·laboradors i fins i tot el sorteig d’una cistella d’estiu! Una manera ben entranyable d’acomiadar el curs.

 

 

BON ESTIU!