Sortida de la castanyada a Viladrau

Ja feia dies que preparàvem la sortida de la castanyada. Mireu els treballs que havíen fet els alumnes de Competic anunciant l’excursió.

Volíem passar un dia al bosc per celebrar la castanyada i la pluja no ens va aturar. Vam tenir una excursió a Viladrau passada per aigua, però vam acabar el dia contents d’haver passat la jornada plegats, i de conèixer-nos una mica millor! Al final vam poder visitar l’espai Montseny i tamé vam gaudir d’un “passeig dels sentits per la natura”

De tots podem aprendre, a tots podem ensenyar

En les escoles d’adults sempre reivindiquem que l’alumnat arriba amb molt de bagatge i que és a partir d’aquest coneixement, que hem de continuar construint. L’alumnat arriba a l’escola sabent moltes coses i sovint no n’és conscient o no ho posa en valor. Aquest curs sota el lema “De tots podem aprendre i a tots podem ensenyar” volem fer especial èmfasi en aquest aspecte i ajudar a que les persones siguin conscient de tot el que poden aportar als demés.

dav

Dia mundial de l’alimentació 2018

Cada any el 16 d’octubre se celebra el Dia Mundial de l’Alimentació, proclamat per la FAO (Organització de les Nacions Unides per a l’Alimentació i l’Agricultura), coincidint amb la creació d’aquesta organització. Pretén conscienciar el món del problema de la fam, ja que actualment encara hi… Llegeix més»

EN MARXA!!!

Ara sí, comencem amb l’acollida de l’alumnat i les tutories d’inici de curs. Benvinguts i benvingudes al CFA Can Serra!!!

HORARI DE SECRETARIA

HORARI SECRETARIA CURS 2018
Dilluns:

• 10h a 12h
  • 18h a 19h

Dimarts:

• 10h a 11h
  • 15:30h a 16:30h

Dimecres:

• 17h a 18h

Dijous:

• 15:30h a 16:30h

Divendres:

• 10h a 12h

COMENCEM EL CURS 2018-19

Benvinguts a tots i totes! Després de les esperades vacances estiuenques comencem amb molta il·lusió un nou curs. Amb aquesta imatge volem resumir com de ric i gratificant va ser el curs passat.

Publiquem el calendari de les tutories d’inici de curs … us hi… Llegeix més»

MATRÍCULA CURS 2018-19

Tots els que heu fet la preinscripció al juny del 2018 per cursar algun ensenyament amb nosaltres recordeu que heu de venir del 3 al 10 de setembre a formalitzar la matrícula. No oblideu portar dues fotografies de mida carnet.
Si al juny no vau poder… Llegeix més»

Festa final de curs

El curs escolar ja ha acabat, i ens acomiadem de tots vosaltres amb algunes imatges de la festa de final de curs, on ens ho vam passar molt bé!
Enguany ha estat el primer curs sota la nova direcció de la Carme Mestres, que va pronunciar… Llegeix més»

Sortida a Cardona

Com a cloenda del curs hem visitat les impressionants Mines de Sal de Cardona i també l’església de Sant Vicenç de Cardona, excel·lent exemple del romànic català, situada al costat del castell.
Com sempre, les sortides,  a més de donar-nos l’oportunitat de conèixer nous indrets són… Llegeix més»