1r ESO. Colònies “El Vilà”

Del 15 al 17 de Maig, l’alumnat de 1r d’ESO ha gaudit d’una estada de tres dies a la casa de colònies el Vilà, de Banyoles. Durant aquests tres dies, han fet activitats i sortides d’allò més divertides. El primer dia, al arribar, van poder gaudir d’una bona estona coneixent i familiaritzant-se amb l’entorn i a la tarda van fer jocs cooperatius a l’exterior amb la Maria, la Joana i la Paula, les seves monitores. Després de sopar van fer un joc de nit d’allò més divertit i van crear el seu primer ‘Garrotí’. El segon dia van fer una cursa d’orientació al Puig Clarà i a la tarda, una de les activitats més esperades… caiac a l’estany de Banyoles. És més, no només van fer una bona ruta amb caiac sinó que també van aprofitar per banyar-se a l’estany! Tota una experiència! A la nit, jocs musicals i discoteca. Ho van donar tot cantant i ballant!
I divendres, van fer una sortida a les Estunes, un lloc màgic envoltat de natura, llegendes i històries encantades.
Vam tenir molta sort ja que el temps va anar aguantant i, tot i la pluja, l’alumnat va poder gaudir de totes les activitats preparades amb molta il·lusió per l’equip de monitores. Agraïm la seva feina, així com la de totes les treballadores del Vilà, ja que ens han cuidat d’allò més bé durant la nostra estada. Tres dies que ens han permès conèixer l’entorn i viure experiències amb el grup, estrenyent vincles i amistats.
Enllaç fotos de les colònies