Som centre GEP: Generació Plurilingüe

Aquest curs, l’Escola Vila-romà ha estat acceptada per a formar part del grup GEP, Generació Plurilingüe.
EL GEP és un programa d’innovació pedagògica, que impulsa el Departament d’Ensenyament, per a ensenyar la llengua estrangera, en el nostre cas l’anglès, a través de les matèries, com poden ser les ciències, les matemàtiques, la plàstica, entre d’altres.
L’escola rebrà durant els tres propers cursos, la formació i assessorament adequat per a portar a terme i consolidar projectes i matèries en llengua anglesa.
Esperem que sigui una experiència enriquidora per a tots!