XILOFONADA’20

El dimecres 16 de febrer les nenes i els nens de quart han participat a la 7a Xilofonada Poètica.

El centre cultural va aplegar més de tres-cents alumnes, vinguts de  15 escoles de la contrada, que van cantar

En aquesta  edició, el llibre que ha servit de punt de partida ha estat Zoo de paraules, de l’escriptor, mestre i editor Ramon Besoraels poemes de Salvador Comelles. Els poemes han estat musicat per la Rosabel Bofarull.

L’espectacle va ser tot un èxit. En finalitzar el concert, es va agrair la col·laboració de tots els participants i es va donar un petit detall als mestres de música per la feina que ha fet per dur a bon port aquest projecte.

Felicitats a tots i totes!!!

A continuació  uns quants vídeos de les cançons de la xilofonada. Quan acaba un vídeo en comença el següent.