TROBADA D’ALUMNES DE CICLE MITJÀ

Aquest dilluns es va fer la trobada d’alumnes de cicle mitjà de les escoles de l’Alt Camp que formem part del Pla Català d’Esport a l’Escola (PCEE), en aquesta ocasió ens vam trobar a les pistes d’atletisme del Fornàs a Valls.

Ens vam reunir prop de 350 alumnes que dividits en grups van poder realitzar activitats relacionades amb l’atletisme (velocitat, salt de llargada, llançament de martell, llançament de javelina, tanques, relleus… ). Un cop van haver dinat es va fer una sessió de zumba dins el pavelló per posteriorment tornar a les respectives escoles.

La jornada una mica ventosa però molt assolellada, va servir per establir vincles entre alumnes de diferents escoles i pobles a banda de poder realitzar activitats fisico-esportives relacionades amb l’atletisme en unes instal·lacions adequades.