SORTIDA ESPORTIVA CM

El dilluns 29 d’abril les nenes i els nens de Cicle Mitjà van participar en la trobada esportiva que es va realitzar a Valls.

Alumnes de Cicle Mitjà d’arreu de la comarca van realitzar diferents jocs i activitats relacionades amb l’atletisme, com les curses amb obstacles, els salts o els llançaments.

Així que van gaudir d’un dia ple d’activitats divertides i s’ho van passar d’allò més bé.

Per acabar, van realitzar un ball amb una coreografia ben divertida. Mireu, mireu…

Aquest esdeveniment, com cada curs,  va estar organitzat pel Consell Esportiu de l’Alt Camp i el Pla Català de l’Esport Escolar.