Le’ts Clean Up Vallmoll

El passat divendres 6 de maig tots els nens i nenes de l’Escola de Vallmoll han participat al programa Let’s Clean Up Europa. Han anat a diferents zones del nostre poble a recollir brossa, i tot i que estem molt contents i contentes per la feina feta, no ens ha agradat gens veure tants residus per terra. Per això, volem conscienciar-vos, no contaminem, no llencem brossa, cuidem el medi ambient per mantenir viva la Terra.

Le’ts Clean Up ha estat un projecte elaborat per la Comissió d’Escola Verda. En ell hi ha participat tot l’alumnat de l’escola. Una de les propostes pedagògiques del projecte ha estat realitzar una informatiu de la jornada.

Us deixem els informatius de la comunitat de mitjans i de grans.