Benvingud@s a l’escola!

Benvolgudes famílies, ja portem unes setmanes juntes i junts, en un període d’adaptació als espais i rutines de l’escola la mar d’emocionant. Els comiats cada cop són més lleugers i les estones que passem amb els companys i companyes es fan cada vegada més amenes i reconfortants. Les mestres que ens acompanyen estan fent el possible per a que ens sentim còmodes i poc a poc aprenguem cada dia més i més, a través de l’alegria, la felicitat i una bona comunicació com a base per fer-ho possible.

De mica en mica, a través d’aquestes publicacions, us farem saber què fem en el nostre dia a dia, els diversos esdeveniments importants i les diferents propostes que anirem presentant al llarg d’aquest apassionant curs escolar. Explorar, comprendre, gaudir i compartir ens fa créixer!

Cliqueu a l’enllaç per veure una imatge d’una de les primeres activitats de tardor.

La tardor a 3 anys