Xilofonada 2023

La Xilfonada Poètica és un projecte liderat des de l’escola de música amb una clara voluntat de servei a la comunitat educativa de Valls i comarca. El projecte, iniciat el curs 2013-14 a l’escola de música, es va obrir primer a la ciutat i, després, a la comarca, per tal que els escolars de cicle mitjà puguin viure des de dins un projecte musical i social de gran magnitud.

El projecte, que es prepara amb un any d’antelació, inclou els materials i la formació a les escoles que hi participen, així com tota l’organització tant del concert com dels diferents assajos que porten a terme.

El projecte presenta cada any un material nou, a partir d’un llibre de poemes diferent, precisament per aportar nous materials i enriquir els recursos dels mestres de música de primària. En aquesta ocasió, el llibre de poemes és Abecedari de cel i terra, de Vanesa Amat, il·lustrat per Judit Piella i amb música de Rosabel Bofarull.

Els i les alumnes de quart han gaudit d’allò més!

També agrair la feina feta a la nostra mestra música, la Marta Gadea.

Aquí teniu l’enllaç on veure les fotos: https://photos.app.goo.gl/q3vFz58qDBH1eCmG9