XERRADA PROJECTE ANIMALADES

El passat 8 de juny en David Bové, pare d’una alumna de 5è, va fer una xerrada tractant la Biodiversitat de les nostres contrades.

Aquesta activitats va servir com a cloenda del Projecte Animalades, en el qual la Comunitat de Grans de la nostra escola ha participat formant part d’una prova pilot a Catalunya per provar i avaluar les activitats de la maleta pedagògica.

En aquest pla pilot, hem estat una de les sis escoles  escollides de tot Catalunya per a formar-hi part.

La xerrada va formar ser una de les activitats programades a la Setmana de la Natura, hi van participar els alumnes de la Comunitat de petits i la de grans.

El David, va portar una gran mostra de banyes per poder facilitar l’explicació i la seva posterior manipulació.