Visites a centres i XTTE

El Laboratori de Transformació educativa ens permet als centres poden visitar a centres referents en la transformació. L’equip impulsor ha visitat dos centres: l’escola Sant Jordi i l’Institut-escola Les Vinyes.

Veure noves realitats, i com es fa possible aquest canvi d’escenari és molt enriquidor.

Compartim tot el què hem viscut. Reflexionem, ens il·lusionem, prioritzem… Què m’emporto?

El primer pas el compartim amb l’equip impulsor, després sempre expliquem l’experiència a l’equip docent.

També, hem visitat l’Escola Santa Caterina, dins de la última sessió de Xarxes Territorials.