TALLER DE NADAL AMB LES FAMILIES

🌟 Celebrant el Nadal amb Creativitat i Comunitat a l’Escola! 🎄✨

Divendres va estar un dia màgic a l’escola, amb la visita de mares i pares que es van unir als seus petits artistes per un Taller de Decoració de Nadal!

Aquesta activitat va més enllà de crear ornaments festius; representa un moment especial de connexió entre famílies, mestres i alumnat.

La participació de les famílies ha afegit un toc especial a les creacions. A més, les activitats com aquesta reforcen els llaços comunitaris, creant un ambient acollidor i propiciant la comunicació entre famílies, mestres i alumnat.

Les decoracions creades no només embelliran els passadissos de l’escola, sinó que també es convertiran en records duradors.

Agraïm a totes les famílies que han participat en aquesta activitat. La vostra presència contribueix a construir una comunitat escolar encara més unida i crea records inoblidables per als nostres petits artistes.