SETMANA DE LA NATURA’19

La Setmana de la Natura és un moment de l’any per prendre consciència de la necessitat de conservar el medi ambient i el nostre patrimoni natural.

Durant 9 dies, s’organitzaran més de 300 activitats arreu de Catalunya per la conservació de la natura i el medi ambient, per a joves i per a grans, al mar, a la muntanya i a la ciutat.

La nostra escola també ha volgut participar en aquest esdeveniment creant una activitat per a conèixer la vegetació del  nostre entorn proper.

Cada nivell ha triat un arbre proper  a l’escola,  han hagut de fer d’investigadors: observar-lo, fer fotos i estudiar les seves característiques, com ara són les fulles, el tronc, les flors…

L’activitat ha agradat tant a grans com a petits. Els primers han fet servir una app de les tauletes per esbinar com es deia l’arbre que estaven observant, per fer-ho només calia fer una foto de les fulles i/o flor de l’arbre. Si la voleu instal·lar al mòbil es diu Pl@ntnet, segur que us serà mol útil en les passejades que pogueu fer pel camp.