QUART PARTICIPA A LA XILOFONADA POÈTICA

El dimecres 28 de febrer les nenes i els nens de quart han participat a la 6a Xilofonada Poètica.

Aquest curs, per primera vegada, el certamen s’ha obert a les escoles de la comarca.

El centre cultural va aplegar més de tres-cents alumnes, vinguts de  15 escoles de la contrada, que van cantar els poemes de Salvador Comelles, musicats per la Rosabel Bofarull.

L’espectacle va ser tot un èxit. En finalitzar el concert, es va agrair la col·laboració de tots els participant i es va donar un petit detall als mestres de música per la feina que ha fet per dur a bon port aquest projecte.

Felicitats a tots i totes!!!