PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA CURS 2020/21

Des de l’escola Mare de Déu del Roser us informem sobre el procés de preinscripció pel curs 2020/21.

El calendari és:

• Del 13 al 22 de maig, telemàticament.
  • Del 19 al 22 de maig, presencialment.

Caldrà demanar cita prèvia del 13 al 18 de maig al telèfon 977637215 d’11h a 13h i de 16h a 18h.

Davant la situació que vivim i per tal de reduir la presència de famílies als centres educatius es promou l’us de la sol·licitud amb suport informàtic.

La trobareu al següen enllaç (vàlid del 13 al 22 de maig):

PASSOS A SEGUIR:

1. Haureu de fer “sol·licitud de preinscripció“.

En emplenar la sol·licitud amb suport informàtic trobareu un espai que cal omplir amb l’identificador de l’alumne o alumna. Els nens/es que es preinscriuen a P3 o que són nous al sistema educatiu a Catalunya encara no en tenen.

2. Una vegada enviades les dades s’obté el resguard de la sol·licitud.

Aquest resguard s’ha d’enviar per correu electrònic al centre demanat en primera opció (e3004505@xtec.cat).

IMPORTANT: cal especificar l’adreça electrònica per poder rebre el resguard, és a dir, el missatge amb el codi de la sol·licitud de preinscripció.

3. Juntament amb el resguard de la sol·licitud de preinscripció cal enviar una còpia de la documentació, escanejada o fotografiada, següent:

• DNI del pare, DNI de la mare, DNI del menor
  • Si el sol.licitant és  estranger : targeta de residència on consta el NIE o el passaport.
  • Llibre de família : de l’alumne i document relatiu de l’estat civil dels pares.
  • Targeta sanitària
  • Full del registre de vacunes

4. El centre ha de respondre un correu confirmant la recepció de la sol·licitud i la documentació, com a justificant de la formalització de la sol·licitud de preinscripció.

Si voleu conèixer l’oferta inicial de places ofertades cliqueu el següent enllaç.

Les activitats extraescolars les organitza l’AMPA  de l’escola, per qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte a través del correu marededeudelroserampa@gmail.com

L’ajuntament de Vallmoll també organitza extraescolars i ofereix ajudes econòmiques al alumnes del poble. Podeu informar-vos trucant al 977637087 o ecriure a aj.vallmoll@vallmoll.cat.

Esperem que la informació sigui del vostre interès.