Padrins/es de lectura

Ja han entrat en acció les parelles lectores. Aquesta activitat de caire cooperatiu agrupa per parelles l’alumnat de diferents etapes educatives . Els padrins de lectura adquireixen el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol: l’ajuda a aprendre a llegir i  alhora mira d’encomanar-li el gust per la lectura. A Ia nostra comunitat els fillols mostren un gran entusiasme a l’hora de compartir l’estona de lectura amb la seva parella o grup. Els infants de I3 i I4 fan parella lectora amb els alumnes de 5è de primària i els de I5 la fan amb els alumnes de 6è.

Podeu veure’n més a l’enllaç:

Padrins/es