Let’s Clean Up Europe 2024

El passat divendres 10 de maig tota l’escola vam participar en el “Let’s Clean up Europe”. Aquest és el tercer curs que hi col·laborem. Ens vam organitzar per comunitats (Petits, Mitjans i Grans) i ens vam repartir per diferents espais del Vallmoll: la comunitat de petits va anar pel voltant de l’escola, la comunitat de mitjans va anar al parc del Roser i a la pista de skate, la comunitat de grans vam anar al bosc del Virgili.

Un cop feta la recollida, la brigada de l’Ajuntament de Vallmoll va recollir els residus i ens vam trobar al pati de l’escola nova, on vam pesar tots els residus. En total vam recollir 199 Kg.

Moltes gràcies a tothom per la feina feta, el curs vinent hi tornem!