FESTA DE FI DE CURS I COMIAT ALUMNES DE SISÈ

I l’últim dia del curs ja ha arribat!! Per celebrar-ho hem fet moltes activitats. Les nenes i els nens d’educació primària han fet una gimcana, en la que han pogut participar en diferents jocs. A la mateixa hora els nens i les nenes de P3, P4 i P5 han creat un estri meravellós una carioca. NO us podeu imaginar que boniques eren quan les feien girar.

Després, tots plegats, ens hem reunit a la pista per gaudir d’un esmorzar fantàstic: coca i xocolata!!!

Amb la panxa plena hem anat cap el Centre Cultura, s’apropava un moment agredolç, ja que havíem d’acomiadar-nos dels nens i de les nenes de sisè. però abans ens han fet una demostració d’acrosport. A continuació hem vist un petit recull de fotos que ,mostrava el pas de les nenes i els nens de sisè per la nostra escola, l’Elisabet els hi ha dirigit unes paraules de comiat molt emotives i la classe de sisè també s’ha acomiadat de totes aquelles persones que els han acompanyat en aquest viatge.

El comiat que ens van dedicar els nens i les nenes de sisè.

Us desitgem tota la sort del món!!!

Bon estiu!!!