Els alumnes de 6è participen a la CANTÀNIA

Aquest dilluns 5 de juny la classe de 6è va participar al concert de Cantània que es feia a l’Auditori de Barcelona juntament amb 800 nens i nenes més de tot Catalunya. La cantata enguany era “Les portes del món” i estava composada expressament per la Raquel García-Tomás amb el text de Bernat Castany Prado. Des del gener portem treballant les cançons, i havíem preparat amb ganes el concert. Va ser una experiència única. Un comiat especial per acabar el pas per l’escola d’aquests nens i nenes. Gràcies Ajuntament de Vallmoll per oferir-nos ajuda, i fer possible el transport.