DIJOUS GRAS

El dijous 8 de febrer va ser Dijous Gras, tal com marca la tradició, vam esmorzar un bon entrepà de truita.

Algunes classes es van preparar l’entrepà a l’escola, mentre que d’altres van decidir que el portarien ja fet de casa i anirien d’excursió per a menjar-se’l a algun indret proper del poble.

Els nens  i nenes de cicle inicial van esmorzar a l’Skate Park.

Els grups d’Educació Infantil van anar al parc del Roser, acompanyats pels nens de 5è que són els padrins de lectura de P5.

A la tarda, alguns membres de l’AMPA,  van venir a l’escola a fer un taller de maquillatge a Educació Infantil i a Cicle Inicial. Les nenes i els nenes van quedar espectaculars amb aquells maquillatges, tal com heu vist en algunes fotos.