DEFC 2023

Avui 26 d’abril es celebra el dia de l’educació física al carrer, aquest curs a Catalunya l’hem celebrat 353 centres educatius i més de 56000 participants. Aquest any el lema és “Estil de vida actiu per a tots i per sempre” i es mantenen els objectius de mostrar la importància de f’educació física. Donar a conèixer la nova Educació Física: integradora, variada i divertida. Fomentar la pràctica d’activitats físiques variades i en companyia pel benestar físic, psíquic i social. Promoure la necessitat d’un augment d’hores d’Educació Física al sistema educatiu en sintonia amb l’opinió del ministeri de sanitat, el CSD, la UNESCO i l’OMS. Animar a la societat a adoptar un estil de vida actiu.

El nostre centre com va sent habitual els darrers anys s’ha inscrit a la jornada i aquest curs hem volgut anar un pas més enllà, hem fet tres jornades al camp de futbol de Vallmoll, dimarts 25 a la tarda l’alumnat de comunitat de mitjans han realitzat 6 estacions de joc (paracaigudes, el joc del cercle atrapat, futbol, joc del mocador, el cuc que passa la pilota i espai de tennis) han estat dirigides i dinamitzades per alumnes de 6è.

Dimecres 26 al matí han estat els/les alumnes de comunitat de petits que han fet una jornada de joc al camp de futbol i per la tarda la comunitat de grans han realitzat 6 estacions de joc (jocs amb paracaigudes, llançaments de frisbee i pilota de rugbi, futbol, joc de l’aranya, memory d’educació física i tennis).

Volem agrair a l’Ajuntament de Vallmoll que ens ha facilitat l’us del camp de futbol municipal.