CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El dilluns 25  de març s’ha celebrat, al Centre de Lectura de Reus, els quarts de final del Certamen de Lectura en veu alta.

Previament, a l’escola s’havia fet la primera fase del concurs. Aquesta va consistir en seleccionar, d’entre les nenes i els nens participants de Cicle Mitjà i Superior, els representants i suplents per a presentar-se al Certamen.

Així doncs, la nostra escola ha estat representada per la Blanca López, el Marc López, l’Amós Rodrígues i l’Anna Martínez.

Han passat una bona estona compartint la lectura. Haver estat seleccionat per a representar l’escola és una responsabilitat, poder compartir la lectura amb un auditori que ens escolta ha de ser la recompensa. Haver desenvolupat capacitats i habilitats que ens serviran durant tota la vida, el premi.

Després d’escoltar llegir a nenes i nens de diferents centres el jurat han seleccionat als alumnes que passaven a la semifinal.

Tot i que ho van fer molt bé no van han aconseguit passar a la següent fase.

Cal felicitar-los  per l’entusiasme mostrat.