10a Xilofonada Poètica

El proper dimecres dia 22 de febrer els alumnes de 4t actuen en el concert de la Xilofonada. Enguany es compleixen els 10 anys d’aquesta proposta, on alumnes de moltes escoles de Valls i Alt Camp preparem un repertori cantat i tocat amb instruments de placa. I no només això, sinó que és un repertori escrit expressament per la Rosabel Bofarull i estrenat pels mateixos alumnes de les diferents escoles participants. Tot un luxe! Així doncs, us convidem al concert del dia 22 de febrer a les 6 de la tarda al Centre Cultural de Valls.