Nom de l'autor: delia.corto

LA MALETA VIATGERA A I5.

La “Maleta Viatgera” tanca el seu recorregut d’aquest curs. Al llarg d’aquests mesos, els nens i nenes han tingut l’oportunitat de compartir amb la resta del grup els seus contes i llibres preferits, convertint cada presentació en un moment únic. Amb entusiasme, creativitat i molta il·lusió, cadascun dels participants ens ha fet descobrir noves històries […]

LA MALETA VIATGERA A I5. Llegeix més »

SORTIDA A LA RIERA D’I5.

El passat dijous, els infants d’I5 vam gaudir d’un matí ple de natura, descoberta i aprenentatge al Torrent de la Coma, a la zona del Pessebre de Castell d’Aro. Acompanyats d’en Jordi, monitor del Consorci de les Gavarres, vam conèixer molts aspectes interessants sobre aquest entorn natural gràcies a les seves explicacions. Durant la visita,

SORTIDA A LA RIERA D’I5. Llegeix més »

SANT ISIDRE A I5.

Avui els nens i nenes d’I5 hem anat a gaudir de les creacions i exposicions que decoraven el poble de Castell d’Aro amb motiu de la festivitat de Sant Isidre. Passejant, hem anat trobant motius florals que apareixien a parcs, parterres i a altres raconets dels carrers i places donant un aire primaveral als espais.

SANT ISIDRE A I5. Llegeix més »

RODAJOC A I5.

Avui els nens i nenes d’I5 han participat a la 16a Edició del Rodajoc Vall d’Aro. Ha estat una diada molt bonica i enriquidora en la qual han compartit un  matí de jocs, aprenentatges i convivència amb els alumnes dels altres centres de la Vall d’Aro. El Rodajoc és una activitat lúdica i esportiva amb

RODAJOC A I5. Llegeix més »

CARNAVAL A I5.

El Carnaval ens ha portat, com sempre, uns dies de festa i disbauxa a l’escola. Disfresses, consignes, música, ball i festa han omplert les aules i els passadissos durant unes jornades sempre esperades i gaudides pels infants del centre. Els nens i nenes d’I5 ens hem apuntat a totes les activitats amb il.lusió i ganes

CARNAVAL A I5. Llegeix més »

ELS PATGES REIALS ENS VISITEN.

La visita dels Patges Reials sempre és un moment molt especial per a tots els nens i nenes de la classe. Els esperàvem amb molta il·lusió, ja que volíem lliurar-los la carta que feia uns dies havíem escrit amb els nostres desitjos. Quan va arribar el moment, els vam rebre amb una cançó, i ells

ELS PATGES REIALS ENS VISITEN. Llegeix més »

EL TIÓ HA ARRIBAT A I5!

El passat dia 10 de desembre, els infants d’I5 vam viure l’arribada del Tió.  Amb molta empenta i il·lusió vam sortir a buscar-lo per l’escola (algú ens va dir que l’havia vist voltant pels passadissos). No va ser fàcil trobar-lo, estava molt ben amagat, i va passar una bona estona fins que vam descobrir el

EL TIÓ HA ARRIBAT A I5! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut