Projectes

Cada curs treballem un projecte general que és el que dona nom a les classes. Enguany és el Projecte “Danses del món”.

A Educació Infantil 3, 4 i 5 anys es treballa a partir de tres projectes, un per trimestre i, aquests, engloben totes les dimensions. A la resta de cursos emprem diferents metodologies de treball com ara els projectes, racons, tallers, treball individual i per grups, afavorint així el treball cooperatiu, com per exemple:

• El tractament de les matemàtiques. A part de treballar la sistematització d’una part de les matemàtiques a dins del projecte Secció, tots els cursos tenim el projecte específic de matemàtiques manipulatives organitzat per racons: MAT-MAN.
  • El taller de llengua “periodisme” a cicle superior (5è). Porta a terme l’execució del blog “la canalla”.
  • Tallers d’arts plàstiques. On comparteixen alumnes de dos o tres cursos en grups rotatoris i es desenvolupen diferents tallers.

Els projectes que es treballen aquest curs:

Escola sense parets Assemblea
La Ràdio Torre Roja Tutories compartides