Instal·lacions

La nostra escola es troba situada fora del nucli de la població de Sant Pere de Vilamajor, tot i ser relativament a prop -uns 10 minuts a peu-  a l’inici del que era abans una urbanització del poble, ara ja annexionada al nucli.

Si observem l’edifici veurem que a la cara nord-est hi ha zona de bosc i espai urbanitzat. A la cara sud-oest, hi trobem el camp de futbol municipal al qual tenim accés durant l’horari lectiu. Aquest es troba també envoltat de zona verda i boscosa. L’escola, un cop acabada l’ampliació, ha passat de ser un edifici petit i rectangular a ser un edifici gegant de 3 plantes repartides en funció del desnivell del terreny.

A les rodalies de l’escola i el poble hi ha gran quantitat d’espais verds i itineraris de muntanya, que faciliten les sortides curtes.

Planta baixa

En aquesta planta hi trobem l’accés principal des del carrer de Sant Marçal. És la planta de més amunt de tot l’edifici ja que la resta es troben en nivells inferiors.
A l’entrada trobem un vestíbul, i seguidament, la secretaria del Centre, diverses aules, l’arxiu, la sala de mestres, la biblioteca,  l’aula d’acollida, la ràdio i els despatxos de direcció, equip directiu, AMPA …

Planta -1

Aquí hi ha ubicades actualment les aules d’ Educació Infantil 3-4 anys, les d’ Educació Infantil 5 anys, 1r i 2n de Cicle Inicial, una classe polivalent per a Educació Infantil, la cuina, el menjador, serveis, el gimnàs i vuit petites aules de desdoblament.

Planta -2

En aquest nivell hi ha situades les aules de Cicle Mitjà, aules polivalents, una sala de música, una aula d’informàtica, una aula de psicomotricitat i una petita aula polivalent.

Exteriors

Hi podem trobar:

• Un pati interior destinat als alumnes d’Educació Infantil, amb sorral, jocs diversos, lavabos i font d’aigua. Aquest pati està envoltat de porxos per protegir del sol i la pluja.
  • Un pati exterior a l’entrada principal de l’edifici amb taules de ping-pong, jocs pintats al terra, rodes. Al mateix nivell també hi ha una pista poliesportiva amb grades, cistelles i porteries, també hi trobem unes taules de pícnic, lavabos i fonts d’aigua.
  • Una gran escala i una rampa que comuniquen els dos patis i facilita l’accés al gimnàs.